city

Hemma. Mina fötter fick lida som sjutton idag då jag har traskat runt i stan som en galen kyckling. Skulle inte ha handlat någonting förutom ett par skor men det gick sådär... Kom hem med lite mer, dock gör det inget för jag är super nöjd. Så kan jag hålla på att säga varje gång när jag shoppar så nu kan jag inte ha det som en ursäkt längre. Inte bra. Men flera av det jag handlade har jag velat ha väldigt länge så jag borde vara nöjd. Ändå känns det ganska så tomt inom mig. Har väl en hel del med att göra att jag mår som jag förtjänar. 
 
Smyyyyyyygis 
 
 
Efter shoppingrundan med min syster mötte jag upp min vän Dani, fika mys fick det bli denna gång. Vi hinner inte träffas så ofta som vi skulle vilja så en prat strund tillsammans med fika var perfekt! Solen sken och minerna var på topp. En underbar kväll med en bra avslutning helt enkelt! 
 
 
 
Nu är det dags för middag och sedan ska jag och farmor ta oss ut mot landet. Spenderar natten där och kommer hem redan imorgon på morgonen. Behöver lite tid ute i det fria. Orkar inte längre. Allt tar kol på mig, utbränd kallas det. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: