12e Juli 2013

God morgon! Sol och värme bjuder denna dag på. Jag har precis lyckats trycka i mig lite frukost och väntar nu för fulla muggar på att solen ska komma till vår altan. SOLA är vad jag ska göra idag. Kvällen är dock lite oklar men det ser ut som att ett par vänner kommer över till my crib. Handla gott och spela spel som riktiga nördar ska vi göra! Eftersom jag åker utomlands snart så blir det förmodligen sista kvällen vi hinner umgås. Har för mycket planerat veckan som kommer, där bland annat världens finaste vän från uppsala! Längtar mer än någonsin. 
 
 
 
Solig morgon var det som sagt så en frukost på verandan var perfekt. Dock är det lite kyligt när solen inte vill titta fram helt. Lite disigt ute är det också så det är bara att vänta innan man kan lägga sig och sola en stund. 
Frukosten bestod i alla fall av yoghurt, hemma gjord musli och frysta hallon som topping. Perfekt! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: