1 Juli 2013

Tiden går bara fortare och fortare. Det är läskigt! Redan första juli, jag höll på att sätta i halsen när jag skulle skriva rubriken. Hur kan tiden gå så här fort!? Jag har inte ens hunnit sola och det är verkligen illa. Bada har jag inte gjort heller för den delen. Dags att skärpa sig här märker jag. Något positivt om att dagarna flyger förbi är att utomlandsresan närmar sig. Om 19 dagar åker vi. Jag har aldrig velat komma bort från Sverige så mycket som jag vill nu. Orkar inte stanna här, en månad i ett annat land. Så bra som det kan bli! 
 
Men innan det är det jobb som gäller. Ska vara på kontoret om en timme si sådär så det börjar bli dags att göra sig i ordning. Tog en lång och skön dusch nyss så det blir bara att plocka fram hårtorken och snabba sig på. Blir alltid så himla stressad på morgonen när jag ska till jobbet. Mindre prat och mer gjort som man säger. 
 
Bild från tidigare i veckan. 
 
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Fina bilder! :)

2013-07-01 @ 12:54:52
URL: http://beattriicee.blogg.se
Anonym

WOW! Du har så himla fin kropp så att det inte är sant! Jag hoppas du är medveten om det ♥

2013-07-01 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: