My healthy I

 
Medan alla andra sitter och mumsar på en kebabrulle och pizza tog jag tag och fixa egen kyckling sallad med äpplen, 
 
Jag har precis fixat klart min sallad, nyduschad med blött hår. Har avklarat ett träningspass så här lite lätt, rumpa, ben och lår samt lite mage. Mina ben skakar och värker när jag går, precis som det ska vara! Älskar att träna och att börja det nya året med ett hårt träningspass är exakt vad som behövdes. Nu så här på efterhand känner jag att jag kunde ha tränat ännu hårdare men det är ingen ide att ta död på sig det första man gör. Nu blir det en god sallad till en bra film. ♥
Lina

Alltså vart och hur tränar du egentligen? Tycker det är jätte svårt att komma på övningar, har det gett reslutat? :)

2013-01-01 @ 20:56:41
Anonym

Vad gör du för övningar hemma? :)

2013-01-01 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: