Lillen och jag

 
Ååh min älskade skatt. Min egna egna lilla bebis. Jag orkar aldrig kalla henne hennes rikiga namn ( som förövrigt är Donna ) så jag kallar henne lillen. Jag menar kolla bara så liten hon är! Fullvuxen är hon också så större kommer hon inte att bli. Bebisen min. Ångrade i början att mamma valde att köpa henne men enda sen hon kom till vårat stora hem så har hon legat i mitt rum varenda natt, vid min kudde snarkandes. Man kan inte låta bli att tycka hon är lite söt. Ååh, nu ska jag ta med mig henne upp och somna till hennes kurrande. Mys pys, här behövs ingen pojkvän inte. Jag har min lilla vän. ♥
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Underbara bilder! :)

2013-04-12 @ 12:42:14
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: