Beautiful day

Vädret har visat strålande sol och inget moln på himlen under hela dagen. Kan man begära mer? Trror inte det. Jag har dock inte tillbringat så mycket tid ute och det kommer jag nog inte att göra framöver under dagen heller. Jag har jobbat sedan halv 8 imorse och slutade vid två ungefär. Blev klar betydligt tidigare än vad jag hade räknat med så jag tog en liten promis hem ute i det fria. Höll på att svettas ihjäl ett tag och nöjt varenda liten sekund. Har saknat den värmen sen första lövet fall ner på marken och sommaren försvann. Mysig var det dock inte när jag kom hem. Svettig som en gris och luktade säkert lika illa. Hoppade in i duschen och nu sitter jag här, i mjukisbyxorna i köket och väntar på att tiden ska gå snabbare. Ikväll vankas det middag i stan och bio med Marlen. Ska bli skönt att få lite egen tid med henne. Vi kommer nog att prata om skolan och läxor osv som alltid. Så glad att jag har henne. 
 
Ska se vad som finns att äta här hemma och sen ska jag faktiskt ta och lägga mig i soffan. Ingen kan säga att jag inte får en sån här fin dag! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: