Bananlyx

 
 
 
Tog mig upp tidigare denna morgon och började leka lite med innehållet i kylskåpet. Ja, så här blev mitt resultat. Bananpannkakor. Lite lyx måste jag säga och ett under att jag ens hann. Dock blev det väldigt många så fick kasta nåstan hälften. Tråkigt men sant. Fixade i alla fall ihop en nyttig och fin frukost. Keso, hallon och mango kan vara det godaste till bananpannkakor. Herre jisses alltså. Måste fixas en massa fler gånger märker jag det. 
 
Onsdag idag. Min kropp värker som sjutton efter en timme på gymmet och en och en halv timme i innebandy hallen. Känns skönt att vara på banan igen. Träna, äta, sova, leva. Ungefär så kommer mitt liv att se ut nu veckorna fram över i mitt liv. Dock jag ska inte träna idag, har för mycket på schemat och jag hinner verkligen inte trycka in en timme gym. Mitt huvud kommer att explodera av för mycket att tänka på. Men först ska jag ta mig genom ännu en skoldag. Ha en bra dag solstrålar! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: