8 April 2013

Vilken lugn och skön dag. Känns inte som att jag har rört mig från huset mitt men en skoldag har jag i alla fall klarat av. Den rullade på bra som varje måndag och man känner nu att allt är på sin plats igen. Slutade tidigare fick vi också göra då folk som missat nationella var tvungna att göra det. Allt jag har hunnit göra här hemma är att byta om till myskläder och fått i mig lite mat. Surdegsbröd är läskigt gott på eftermiddagen. Tror jag har tryckt i mig 3 stycken. Inte bra det. Men mat kan man aldrig få nog av! 
 
Senare ikväll ska jag hjälpa mor min med maten och sedan blir det en timme i badhuset. Lite udda då jag brukar gymma på måndag mornar men idag skippade jag det och åker istället till simhallen nu ikväll. Har inte varit där på jag vet inte hur länge så det ska bli kul och intressant. Simmning är ju sån himla bra träning så det kanske får bli en standard på måndagskvällar. Vem vet. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: