26e April 2013

Godmorgon på er. Sitter här i köket för mig själv och tänker en massa. Lite läskigt om jag ska vara ärlig men när man tänker efter så har har jag kanske levt en 6:e del av mitt liv. Jag har redan varit med om så himla mycket och jag längtar mer än någonsin till allt annat som väntar. Lite konstigt men ja, sånt kan jag sitta och tänka på medan jag äter min lilla lilla frukost. Lillen har jag liggandes i mitt knä också, en galen racebil var hon som igår. Jag förstår att hon är trött faktiskt. 
 
Fredag idag vilket innebär HELG! Ska bli rikigt roligt att få åka upp till Mora och spela en cup där tillsammans med mina favvo tjejer. Vi kommer hem på söndag då jag förhoppningsvis har något att skriva om. Om internet fungerar kommer jag självklart att kika in lite då och då. 
Nu börjar det dra ihop sig för skola, slutar väldigt tidigt idag och då är det bara att åka hem och packa. Jag har inte rört en grej vilket jag borde ha gjort nu nä'r vi åker på eftermiddagen. Inte bra inte. 
Hoppas ni får en bra dag i alla fall PUSS ♥
 
 
 MUMA 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: