17e April 2013

Dagarna rullar på, tiden går snabbare än snabbast och jag är lika glad varje dag. Eller i alla fall i början på dagen. Solen skiner ute och det ska bli dags att inviga min jeans jacka från Replay. Love it, egentligen är det mammas men jag har snott åt min den. Till det får det bli en vit t-shirt, svart jeans, converse och min Longcamp väska. Enkelt och typiskt Mathilda. 
 
Började annars denna morgon med att steka bananpannkakor som alltid när man har lite tid över. Längtar tills dagen tar slut då jag ska ta mig till gymmet igen för att köra mage. Mina ben svider som bara den idag, blev ett rikigt bra pass igår! Och bättre blev det när jag tog min till innebandy träningen. Älskar verkligen att träna, jag känner mig så himla lycklig och fri. Det hoppas och tror jag att dom flesta gör. 
Nej nu är det dags att börja ta sig mot skolan. Ännu ett nationellt prov väntar så det är bara att tagga till och köra gärnet nu! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: