16e April

Godmorgon. Sitter här påklädd och klar inför skolan. Nationella prov vankas denna morgon i SO. Ska bli intressant och se hur det här kommer att gå. Självklart fick vi kursen vi inte ens har läst men det betyder att vi inte kan sänka oss i det ämnet. Nej men det här kommer att gå bra. Man får gissa sig fram till svaret helt enkelt, man kan ju i alla fall nå något poäng för det. 
Efter skolan kallar gymmet, kommer att få ett hemskt men roligt pass då jag redan har tänkt ut vad jag ska göra. Tror att det får bli ett ben pass idag, Eller kanske kondition. Vi får se helt enkelt. En bra frukost har jag i alla fall klämt i mig så nu får vi hoppas att denna dag bjuder på något kul! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: