11 April

 Torsdagar är alltid en lika bra dag. Skolan rullade på bättre än någonsin och tiden jag spenderade på gymmet har varit den svettigaste ever. Shit pommes, rann längst ryggen, pannan, brösten ja you name it. Men rikigt skönt var det. Idag fick det bli konditionsträning då det var fullt med folk på maskinerna. Körde en timme löpband och crosstrainer helt enkelt. Gick bra det med måste jag säga. 
 
Sitter nu i soffan och försöker slänga i mig lite mat som pappa, mamma och jag handlade. Idag är en sån dag då vi knappt hinner laga mat så en sallad fick det bli för mig. Så gott när man inte har ätit på 7 timmar som mig. Måste börja planera mina måltider bättre. Nå väl, nu är det hela havets stormar här hemma, hörs senare! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: