Söndags kväll

Både pappa och jag har försökt och trycka in lite vettigheter i min skalle. Det har väl gått sådär men i slutet började det visa reslutat. Har mest suttit med konsumentlagar och svenska. Två ämnen jag verkligen hatar. Nej posetiva tankar är det som ska blomma så blir allt bra igen! 
 
Morgon dagen kommer att vara ganska hetsisk. Skola som vanligt och efter det till farsta och sedan drar jag mig mot frisören! Det ska bli enormt kul att få fixa och trixa lite med mitt hår. Vill göra en stor förändring så vi får se hur det blir helt enkelt! 
Jag ska fortsätta läsa lite ur min svenskabok, krypa ner under täcket och sedan sussa. Ha en bra söndagskväll av det som är kvar! ♥
 



 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: