Bild brist

 
Eftersom att jag har fått en ny dator och har ingen aning om hur man tar webbcam bilder med den (efter jag vet) och alla andra bilder är på den andra datorn som förmodligen har brunnit upp.. Men jag ska försöka att starta den och skicka över bilder till den nya så att jag har några fin fina bilder att visa er! Jag måste också ta nya bilder, men lat som jag är orkar jag inte ställa mig framför kameran efter en dag i skolan. Vem har lust att se bra ut då? inte jag i alla fall! 
 
Denna kväll har jag inte gjort något annat än att plugga, känner att jag har lärt mig enormt mycket inom fysiken nu som är mitt svaga ämne... haha helt sjukt huyr dålig man kan vara men det är inte hela välden! Har dessutom massa andra saker att fixa innan det är säng dags så med detta inlägg säger jag godnatt! see u tomorrow. ♥
Linnea

Jättefin bild! :)

2012-09-19 @ 08:43:35
URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: