21 september 2012

Snacka om happy face när jag såg min lönekuvert ligga bland all post! Lite cash så här dags på kvisten skadar ju inte.

Lite kort om min dag. Skola från 8 till 3, en hemsk skoldag med andra ord. Fy farao. Men jag tog min genom dagen utan sura miner och mötte upp min syster. Följde med henne till frisören och nu är hennes hår nästan borta. Tror att hon klippe runt 20 centimeter eller något sånt haha... Stackarn! Men nu är det friskt och mycket finare, hon lär ju ha lika långt hår igen om bara någon vecka. Det är som mitt hår, växer som ogräs gör det!
Nu hade jag tänk att äta i lugn och ro, byta om lite senare, sätta på datorn för att se om jag hittar någon snygg vinter jacka som man kan klicka hem och så klart blogga. Får se om det blir några intressanta inlägg denna fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: