Bekännelser

 
Jag har aldrig varit kär. 
Min familj sjunger HELA tiden, så fort någon/t påminns om en låt börjar vi alla sjunga.
Pappa tittar alltid till mig på morgonen i smyg för att se om jag vaknat före honom eller inte, tävlingsmänniska!
Pizza är sjukt äckligt. 
När jag har tråkigt försöker jag härma och lika Ellen med hennes miner. 
LOL är ett ord jag använder oavbrytet.
Jag åker utomlands väldigt otfa, kan bli allt mellan 3-7 gånger på år.
Jag är sämst när det gäller låtar, jag kan dom men jag vet inte vad de heter..
Jag önskar att det fanns en person, en enda vän som brydde sig lika mycket om mig som jag bryr mig om mina vänner, jag ringer eller smsar andra för att se så att de mår bra men jag får ingeting tillbaka. Det är rikigt jobbigt.
 
 
 
 
sara

Fin blogg! Nu har du sista chansen att vinna en länkning hos mig! Genom att vinna ska du svara på en fråga om mig, rätt eller närmast vinner, länkar ikväll! Direktlänk: http://www.nattstad.se/sarawiklund?id=4376917

2012-10-10 @ 19:20:20
Vendela

Så roligt att åka utomlands så ofta! :o :D Vilka länder har du varit i? c:

2012-10-10 @ 20:08:28
URL: http://aaaprilbarnet.blogg.se
Ellen

HAHHAHAHAHAHAHH WTF?! "Försöker härma Ellens miner" men HAHAHAHHA Mathilda lol på dig!

2012-10-13 @ 19:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: