Olesenstjej


Vad ska man säga om denna brud. Jag har följt hennes blogg så länge jag kan minnas och jag vet att hon gjort detsamma med min. Vi pratar ganska ofta genom våra bloggar och jag måste säga att det är hur go tjej som helst. Charlotta (som hon heter) bloggar helt enkelt om allt mellan himel och jord. Hon är en förlovad super snygg modell (går visningar) och har en blogg som man fastar vid direkt. Uppdateringen är på topp hela tiden och massvis med gulliga kommenatarer flyger in och ut hela tiden. Finns ingen tid att förlora, besök denna underbara tjej och börja följa hennes blogg som jag. Ni kommer att bli fast och ni kommer verkligen inte att ångra er!
Klicka HÄR eller HÄR för att komma till en blogg du inte kan eller får sluta följa. 
Jennifer

Jag hittade din blogg genom hennes och jag måste säga att din blogg är otroligt bra! Möjligtvis att jag börjar följa den, fast jag följer ju liksom redan ca. 24 bloggar dagligen haha xD

2012-11-24 @ 22:00:20
URL: http://ourfanblog.blogg.se
Lotta

Oh va gullig du är!! :) Hoppas du gillade inlägget som jag gjorde om din blogg också =) Kram!

2012-11-25 @ 11:51:16
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: