Uppdatering

Uppdateringen under det här året på onsdagar har varit piss dåligt eftersom att jag har konfa möten då. Dock var idag det den sista mötet. På söndag blir jag nämligen konfirmerad. Längtar men samtidigt vill jag bara försvinna. Måste stå inför hundratals personer och läsa upp ett "tal" som jag själv har skrivit. Usch. Fy. Blä.
Nu är i alla fall alla möten på onsdagarna avklarade och jag är äntligen ledig en dag i veckan! WEHO. Är upptagen varje dag med träningar. Både roligt och tråkigt.

Har tryckt i mig lite mat så nu ska jag ta det lugnt och andas. Har lite svenska och SO att fixa. Samt välja kläder till både imorgon och till på söndag. Vilket Ilands problem man kan ha! Avslutar inlägget med en bild som min fina vän Ellen tog på mig i kungsan! Måste säga att jag diggar effekten! Ha`re bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: