Bloppis


Storlek S/M /säljes för 50 kr.

Köpt i London för 150 :-, aldrig använd. Lite stor i storleken, passar till allt och tyget är underbart! SÅLD.


Storlek S/M /Säljes för 150 :-

Köpt för 399:-, aldrig använd. Perfekt nu i vår och till sommaren.
SÅLD.

Storlek XS/Säljes för 50 :-

Fick denna blus av in kusin förra året. Använd 3-4 gånger, tunnt och mjukt tyg, perfket för sommaren!


Storlek XS/Säljes för 40 :-

köpt för 199:-. Öppen för axlarna vilket är riktigt snyggt! Passar bra till både svarta shorts och jeans!


Storlek M /Säljes för 70:-

Köpt för 200:-, ganska stor (för mig) varm och skön. Skitsnygg färg irl! SÅLD.


Storlek XS/Säljes för 150:-

Köpt inne på Bikbok för 399:-, använd 2 gånger. Varm och skön, perfekt för en sen sommarkväll. SÅLD.


Storlek S/M/Säljes för 200:-

Köpte denna skönhet i London förra året, använd endast en gång och det var på skolavslutningen samma år. Mer som en S än M. Grymt snygg och bekväm. Perfekta färgen för i år!


Storlek XS/Säljes för 50 :-

Köpt för 200:-, sitter som en smäck och är perfekt för en fest eller något liknande. Fägen och pärlorna är to die for.


Storlek XS/Säljes för 150 :-

Köpt för 499:-. Klänningen använd en gång och sitter som en smäck här också. Perfket över brösten och färgen är gudomlig och går inte att motstå! Sommarens nästa kap!


OBS, både färger och mönster ser bättre ut i verkligeheten!
Om du är intresserad av något så kan ni mejla mig på [email protected] (namnet är inget jag är stolt över...) eller via facebook: Mathilda Christiansson och berätta för mig vad ni vill ha så fortsätter vi där ifrån. Om ni vill ha mer än ett plagg kan ni få det för ett bättre pris tillsammans. Tänk på att om ni bor i Stockholm kan vi gärna mötas upp och byta plagg mot pengar. Bor ni någon annanstans i Sverige så skickar jag gärna det dock måste ni själva betala frakt vilket vi kan prata om då.
Självklart kan ni skriva som kommentar om ni vill ha något osv!
KOM IHÅG ATT DET ÄR FÖRST TILL KVARN.

Hoppas nu att ni tycker att detta är en rolig grej och att ni vill ha något. Blir allt sålt (dvs det mesta) kan det redan nästa veckan komma upp en bloppis till.
Frida

Jo, jag tänkte på den blåa stickade tröjan från Bik Bok. Hur lång är den ungefär? Har letat efter en liknande, men vill inte att den ska vara för lång liksom :)

2012-05-18 @ 01:14:31
URL: http://fridalund.blogg.se/
Elsa

Hej Mathilda! Har du kvar pälsvästan? :D

Puss & kram, Elsaaaa

2012-05-18 @ 10:37:01
URL: http://elsaboqvist.blogg.se/
Perlita nuñez

Hey! Jag är intresserad av en sak. Kommer snart ha bloppis också ( för 4:De gången haha.. ) och undrar om du vill köra byte? annars köper jag den bara. vänta ett tag o håll utsik! Mejla så fort du är intresserad

Ha en underbar dag
kram

2012-08-07 @ 02:53:35
URL: http://perlita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: