14 Maj 2012

Gooooooodmorgon!

Ny vecka, nya tag. Dock en väldigt kort vecka. Idrottsdag nu idag, två skoldagar sen ledigt. Herregud så skönt! Kan inte mer än längta till sommarlovet. Kommer att umgås så mycket som möjligt med de som verkligen betyder något för mig. Dvs min familj och vänner! Utomlands ska jag också. Ni märker ju hur mycket jag längtar alltså!!
Nog om det. Ska alldeles strax röra mig mot bussen för en dag fullt med idrott. Hörs!

Ps. Funderar på att ha en bloppis! Vad tycker ni om det? Själv är jag osäker, är väldigt rädd för att ingen kommer att vilja köpa något Hahhah... Mes jag är. Men släng gärna in en kommentar om vad ni tycker!


image descriptionimage descriptionimage description


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: