Yesterday

Morgon morgon!
Fredags kvällen var riktigt rolig! Guitarhero, melodifestivalen och massor av gott. Dock får jag inte äta röda saker, inklusive hallon och jordgubbar samt dipp! Mitt liv kändes över men jag klarade mig.

Kämpade för att ta mig upp ur sängen vid 10 tiden. Mina axlar är mycket värre men ben, höft, tummar och handleder är mycket bättre. Jag känner att jag klagar på mig själv väldigt mycket men det är som sagt en blogg om mig!
Min fina vän Daniella hade skickat ett underbart sms, älskar dig massvis! Man blir bara varm i hela kroppen när folk bryr sig om en. Me like!

image description

 

Daniella

Jag älskar dig underbaris <3

2012-03-11 @ 13:52:38
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: