Just a smile





Så här ser ag ut idag! Ensnygg smilies på tröjan och på läpparna. Min dag har varit hyfsad bra. Dock att jag fick gå till skolsyster 3 gånger pga av mina utslag. Jag har aldrig sett en så röd och svullen arm som min var idag. Läskigt! Plus att det spred sig till ansiktet men det var ingen fara. Tur det!
Hemkunskapsprovet gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Svarade på alla frågor utan att tveka. Hur som helst är jag nöjd med min insats. Eftersom att att HK lektionen var den sista så slutade jag vid 10 i 2, då jag och Johanna åkte till Farsta. Jag köpte nitar medans hon fixade spelarlägg. ( Bilder på inköp senare ). Jag kom hem för en halvtimme sen för att vara exakt, nu sitter jag och chattar med lite trevligt folk på fb och försöker fixa min instagram lite!
För er som undrar heter jag mathildachristiansson så om ni vill är det bara att följa mig!
Maria

Vart har du köpt tröjan?

2012-03-06 @ 17:00:11
Daniella

Jag såg din kommentar nu!! :( Ska vi ta det i veckan, om du kan och vill? Puss älskar dig mer! <3

2012-03-06 @ 17:38:09
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: