Bekännelser

Jag kan inte sjunga längre
Killars röster på morgonen är sjuuuukt sexigt!
Mitt HK prov gick faktiskt super bra idag
Jag är på så himla bra humör och jag vet inte varför
Jag lägger inte bara ut bilder på mig själv och vad jag gör på instagram utan mode bilder som jag själv har tagit
Jag håller på att konfimera mig, riktigt kul om jag ska vara ärlig
Jag har ridit men slutade vid 8 års åldern.
Älskar kill parfym, jag menar vem gör inte det?
Jag har gjort saker jag verkligen ångrar i mitt liv
Jag har aldrig bitit på min naglar vilket jag är ganska stolt över!
Jag vet inte rikitgt vem jag är om jag ska vara ärlig. Känns som att jag har olika personligheter beroende på vilka jag umgås med.
Jag ska utomland 3 gånger i år, kanske en till i höst vi får se!
Jag saknar min bästavän, Kassandra så att det gör ont.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: