Anledningen, sjukhuset

Det är flera av mina vänner osv som har frågat om varför och vad som hände när jag åkte in till sjukhuset tidigare idag, och jag tänkte att jag kunde berätta lite kort om det. Jag har fått en kraftig allergisk reaktion mot något ( vet inte vad ) och fått stora röda utslag över hela kroppen. Inte en speciellt vacker syn. Utslagen kommer på 2 sekunder men försvinner sedan efter c.a en timme om inte mer och dyker sedan upp på ett nytt ställe. Idag hade utslagen spridit sig mot ansiktet. Röda prickar hade dykt upp på ögonen, öronen och kinderna samt halsen. På tal om det var mina tuttat helt röda och prickiga (!!). Alla fall, min hals började svullna och jag fick svårt att andas. Halsen blev jätte röd och utslagen växte så jag sprang upp till skolsyster med hjälp av Hedda ( Tack fina du ). Dom flesta 9:orna satt där och jag drabbades av panik och fick ännu svårare att andas. Skolsyster ringde min pappa som sa att det bara var att åka in till akuten. Dock så hittade läkarna ingenting men jag fick en ny medicin som ska hjälpa som utslagen. 3 timmar i onödan känns det som nu men jag vet att det var lika bra att kolla upp vad det var. Jag har nog aldrig fått sån panik som jag fick när halsen började svullna. Mycket mer hände inte utan jag går på medicin och kommer att bli bra inom kort! ♥

Tänkte ändå att jag kunde slänga in hyfsad dålig bild på vad jag hade på mig idag. En blommig blus klädde min överkropp och svarta jeans under!

ebba

Sv; haha tack gulle, men nepp tror inte det.. :)

Hoppas du mår bättre nu i alla fall, stackare! <3

2012-03-07 @ 23:08:56
URL: http://ebbawastberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: