Glad midsommar!

Usch vad irriterade! Jag har gjort ett jätte fint och gulligt inlägg tll er läsare och så vill det inte ens publicera? Så efter ett tag gav jag upp och sen försvann det. Kommer inte ihåg ett skit av vad jag skrev men det handlade om att ni skulle ha en super bra midsommar! Min har varit super dock är det slut nu. Vi bestämde oss för att åka hem från landet redan ikväll eftersom att vi åker imorgon. Men massvis med bilder kommer att dyka upp lite då och då på bloggen medan jag är bortrest. Så bloggen kommer inte att stå tom i en vecka heller om ni hade trott det!
 
Men idag så har det firats midsommar i Sverige för full fart!Jag hade ingen aning om vad jag skulle h på mig men det fick bli en blommig topp och en kjol samt ett skärp så att det såg lite ut som en klänning. Väldigt fint och somrigt! Visar er bilder senare!
 
Nu hade jag tänkt att kolla genom alla bilder som tagits under dagen och packa klart det sista inför utomlandsresan! Slänger in den här bilden från dagen så länge, Hörs senare! ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: