Avslutning

image descriptionimage descriptionimage description
Då var innebandyn slut för sesången. Super trist för nu måste jag träna själv, på egen hand. Inget att längta till men samtidigt så jäkla skönt! Nu kan jag verkligen njuta av mitt sommarlov och spenadra min tid tillsammans med personer i min omgivning som gör mig glad! Finns inget bättre.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner under täcket för film tittande! Blir väl samma film som varje kväll, förste inte att jag inte tröttnar... Haha efter 10 veckor. Samma film varje kväll, nästan!
ellinor

måste bara fråga..vilket lag spelar du i? har ni mött Storvreta någon gång? haha jag spelar där så det är därför jag undrar! :)

och utöver det så måste jag säga att jag älskar dig blogg! :)

2012-06-04 @ 20:54:59
URL: http://ellinorweman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: