Landet

Så. Nu har jag landat på jorden igen. Kände mig nämligen väldigt stressad efter lunchen att jag började skaka. Men nu känns det bra, riktigt bra! jag och min syster tog cykeln ner till blommtanten och köpte glass åt alla här! Snacka om träningsvärk i benen! Här finns det typ inget annat än backar och gropar på vägarna. Så jag har tryckt i mig en stor och god glass i detta sommarväder! 22 grader ute i skuggan kan man inte klaga på. Jag kan inte heller klaga på dagens middag som kommer att bjudas när alla kusiner kommer ut. Fondue! Dreglar bara jag tänker på det... Ska hjälpa till med maten och duka och allt som nu ska fixas! Men vi hörs senare, ha en bra kväll lovers!

J e N n I f Ö r

satan vad snygg!!

2012-07-28 @ 17:01:06
URL: http://randomshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: