Dagen så här långt

Denna dag, slutade ganska bra ändå! Min fina familj tvingade ut mig på sjön där vi stannade vid en ö och åt, badade och solade! Riktigt mysigt. Efter detta stack jag, min syster och pappa till bladberget där vi badade och tog massvis med bilder! Vissa blev roligt bra för att var tagen med iPhone. Morgondagen kommer att bli lite annorlunda. Min pingla kommer över hit och gör mig sällis här på landet. Kommer att bli så himla mysig. Fick också reda på att bestis kommer hem imorgon! 3 veckor har jag fått klara mig utan henne. Helt stört, jag tror att vi båda har en hel del att prata om då det blir hennes tur att komma ut hit till landet! Anyway, vi hade tänkt att sätta på en film och plocka fram onyttigt denna söndags kväll! Regn och åska hörs flera mil här ifrån så vi väntar på att det värsta ska drabba oss! Ha en bra och lugn kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: