Bekännelser

Har kommi in i en period då jag inte känner av någonting.
Enda sen jag fick reda på att 30 % av sin solbränna försvinner under flygresan har jag bombat mig jälv med body lotion för att den inte ska försvinna!
Jag tycker att det är svinkallt på flygplan.
Kommer troligen att åka till Mexico och USA nästa år
Solar aldrig min rygg dock verkar färgen vilja sprida sig dit ändå haha....
Jag tycker att Johnny Depp är en av världens snyggaste killar!
Många tror att jag kommer från Latin amerika där bl.a världens vackraste kvinnor kommer från!
Men jag är halv asiat för er som undrar!
Jag tror på spöken och andar och sånt där och har därför väldigt svårt förskräckfilmer.
Behöver alltid gå på toa efter att jag har ätit något!
 
Jenniför

Fan vad coolt att du är asiat! Hade ingen aning om det! Vilken land i asien? :D

2012-07-02 @ 12:39:26
URL: http://randomshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: