24 Juli 2012

Morgon morgon! Det måste vara något fel på mig. Vaknade halv 8 av mig själv och kunde självklart inte somna om. Så typiskt mig. Som tur var pappa uppe så jag satt och snackade med honom tills han skulle vidare till jobbet. Själv gick jag ner till farmor medan Elinor sov. Stackarn. Hon måste verkligen känns press när jag vaknar så tidigt och själv ligger hon och sover till halv 11. Men tillslut vaknade hon och kom ner till oss andra då vi snabbt drog på oss badkläderna och skuttade ner som små glada 6 åringar till vattnet. Dock slutade glädjen när vi märkte hur kallt det är i vattnet. Fy fasen alltså! Så vi drog osa tillbaka till stugan fixade lunch och nu ska vi handla! Onyttighter till kvällen, så jag måste rusa nu, hörs senare!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: