Powerwalk

Min kex kom över till mig med är super fint kuvert. En liten present från henne till mig, blev tårögd när jag läste innehållet. Så fin vän man kan ha! Sprang och bytte om snabbare än vinden och vi tog oss ut på en lång Powerwalk, 1 timme och 40 minuter fick jag det till! Riktigt mysigt. Vi pratade oavbrutet om allt mellan denna himmel och jord. Alla behöver sådana dagar ibland, bara prata om livet och inse vad det har att ge.

Kom hem för ett litet tag sen och har nu placerat mig i sängen med pyjamasen och sovbindeln på. Sms lite med gulligt folk också, att avsluta dagen men ett gulligt sms gör hela min natt. Låter en film rulla på tv som vanligt innan det börjar bli dags för mig att sussa. Klockan är ställd och det gäller att inte missa bussen som jag gjorde idag!
Nej nu ska jag sluta babbla, sov gott då hörs vi imorgon sunshines!

Mitt kex och jag från i somras! Saknar tiden, fan va bra allt var då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: