Hemma

Det här vädret gör verkligen humöret på lägsta nivån. Så tråkigt att det ska regna hela tiden, vill ha sol. Men det hjälper inte att tjata.
 
Efter skolan mötte jag som sagt upp min pingla och drog in mot staden. Vi kom på att man ALDRIG ska gå med oss i stan om man inte hittar. Eller rättare sagt, man ska inte gå med mig, jag hittar ingenstans och ändå så tillbringar jag min tid mest i staden. Snacka om en omväg, tror att vi gick över en mil innan vi hittade. Dock blev det lite stopp på vägen men det är sånt som händer. Stylebytyra hade en mega stor utförsäljning som vi drog dit för att kolla lite, se om vi kanske hittade något. Det slutade med att vi både blev trötta och arga och började knuffa folk som var vid vår väg. Sådana äckliga människor det finns. Luktar och rinner svett längst kroppen på dom. Fy bubbln säger jag bara. Jag kom tyvärr hem tomhänt och det brukar aldrig att hända. Men jag måste säga att det var inte snygga kläder där. Hade lite högrekrav men huvudsaken är väl att några köper och går på allt.
 
Enda sen jag kom hem har jag tillbringat min tid åt mamma och Marlen eftersom att jag inte träffar de så ofta längre. Jag är ute med kompisar och dom... jag vill inte ens veta vad de gör! Så vi fick en stund tillsammans att prata och bara mysa! Regnet verkar inte vilja sluta så jag antar att det blir en hemmakväll tillsammans med bästa vännerna chips och dipp! ♥
 


 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: