Frukost

Jag har börjar inse att frukost är riktigt bra. Alla vet det men jag har aldrig känt att det har hjälpt eller vad man ska säga. Men nu brukar jag trycka i mig två mackor, en kopp kaffe (!?) och ett glas juice samt vatten. Är förvånad själv att jag dricker kaffe och då ska det vara svart. Jag dricker en kopp på morgonen inget mer. Känner mig piggare, och som en ny och fräsch människa! Jag mår roligt bra med andra ord. Dock känns det hemskt att säga att man dricker kaffe, svart också för den delen. Det sätter i gång matsmältningen och är roligt gott efter ett tag. Men det tog tid att lära mig dricka svart. Började med mjölk och ton socker sen bättrades det på!

Så, så här såg min frukost ut idag!

M I C H A E L A

Hejsan! Vi har tidigare gjort ett bloglovinbyte :) Men ny har jag en ny blogg! Följ denna istället(annars tar jag bort dig), glöm inte skriva vilket nummer du blev! :) Jag följer fortfarande dig!!
Kram

2012-08-19 @ 20:28:56
URL: http://johannamichaelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: