1 Augusti 2012

Nu har min pingla åkt hem och jag har inte gjort ett skit. Man blir ganska rastlös när man inte har någon kompis eller så här ute. Men bästis kommer ut hit nästa vecka och jag längtar nästan ihjäl mig! Har varit borta från henne i snart en månad. Dör lite inombords varje dag... Saknar henne så! Men jag ska göra det bästa av situationen vilket börjar med att ta en sväng med nya båten tillsammans med hela familjen. Blir säker mysigt. Slänger in lite bilder under veckan från min instagram, heter mathildachristiansson där! 

anonym

Hej jag undrar bara om du har slingat ditt hår eller gjort något annat med det som dip dye eller nåt sånt, skulle gärna uppskatta ett svar! Älskar din blogg :)

2012-08-05 @ 12:27:51
anonym

Hej jag undrar bara om du har slingat ditt hår eller gjort något annat med det som dip dye eller nåt sånt, skulle gärna uppskatta ett svar! Älskar din blogg :)

2012-08-05 @ 12:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: