From France


Köpte dessa två snygga skal från Paris i två olika souvenir butiker. Väldigt nöjd och passar perfa till en Iphone vit! De blev minna för 10 Euro var.

Hej mina läsare!
Roligt att o kollar även om jag inte har skrivit något idag men jag har lite bortförklaringar. Skolan håller på att ta över mitt liv, likadant som kompisar och innebandyn. Därför har jag inte haft någon tillgång till en dator vilket har gjort att jag inte har kunnat blogga. Nu vet ni lite om min lilla dag. Fick även en tjocktröja och en innebandy klubba av min fina kusin och det tackar man inte nej till! Så nu är jag fit for fight inför Västerås imorgon!
Johanna

yeah, längtar till att få träffa dig sötnos :D <3

2012-04-19 @ 21:21:41
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: