Min fina vän

Kände att jag var tvungen att göra ett inlägg om min fina vän Kassandra! Hon är så fin på alla sätt har inte kännt henne så länge men hon är som en syster för mig, vi har alltid kul, hon är alltid på bra humör hon gör mig glad helt enkelt! Det finns inte många vänner som henne, det finns inte många man kan lite på till tusen eller ring gråtade till mitt i natten, synd bara att vi bor ganska långt ifrån varandra men får det att fungera ändå. Jag vet att hon är en vän värd att ha, en äkta vän på alla sätt så underbar. Är så glad att du finns!
Älskar dig sjukt min bästavän! <3


cassie

Men hjärtat då! blir lite tårögd sådär :') du är så fin på alla möjliga sätt! Finns seriöst ingen som dig, vi har inte känt varandra länge alls men som sagt, det känns som en evighet. Vi kan säga allt till varandra & det stannar mellan oss, litar på dig upp till 100. Du är min ängel, jag älskar dig bästavän du är värd mer än allt! ♥

2011-09-12 @ 21:56:44
URL: http://kkassandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: