021011



Nikon D5000 55-200 mm @Mathilda Christiansson (ME)

Har lite bilder från arkivet som jag kan lägga upp nu när det inte går att lägga upp några bilder från kameran. Är rätt så nöjd med dom här två. Tog dom igår innan Melinda kom hem till mig. Hade så tråkigt och det var så fint väder ute så bildernar blev jätte bra. Har fler jag bara måste visa sen, olka redigeringar och så också.

Min dag kanske jag borde skiva lite om. Vid 11 samlades vi ute i sollentuna för att spela match. Tyvärr så gick det ionte så mra men vi hade ett sjukt bra och fint spel! Min uppgift var att få vara linje domare haha... Men jag tyckte att jag var rättvis och försökte så bra jag kunde. Kul var det också! Just nu håller jag i alla fall på med min Engelska uppsats eller vad man ska kalla det. Vi ska skriva om en känd person utan att säga namnet. Rolig uppgift men lite svår. Kände att det här inlägget blev lite långt så jag borde avsluta det nu men det kommer fler inlägg ikväll! ♥
Daniella

SV: Ja det var skitkul verkligen! :) Du tar sjukt fina bilder Mathilda!

2011-10-02 @ 19:17:39
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: