Stan med min fina vän



Har frysit som en galning idag tills det började regna och blev dyngsur. Skolan var helt okej skrattat mycket som vanligt med min fina kompisar! Åkte till stan efter skolan med min finaste vän Bella. Har alltid kul med henne tycker synd om henne för att jag fick släpa henne in till stan med stukad fot så jag köpte en chailatte till henne och då blev hon på bra humör! fick med mig ett par skor och en fin blus hem visar senare.
Ska ta och resa på mig och laga lite mat/middag till mig själv, känner på mig att det här inte kommer att gå bra.
E B B A

HEEJ :) Asså förlåt, verkligen förlåt för att jag inte har svarat på din kommentar! Fick lite dåligt samvete nu när jag kollade igenom lite kommentarer så såg jag din om att åka in till stan! Men jag vill jätte gärna göra det, så vi får kolla upp någon dag det går, om du vill förstås :) Hihi kram på dig! <3

2011-10-20 @ 18:52:25
URL: http://lawebba.blogg.se/
Olivia

fin blogg du har :))

2011-10-20 @ 20:52:20
URL: http://oliviawaldhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: