breaking dawn



Anledningen till att jag inte har kunnat blogga idag var för att jag och min fina vän Nathalie och hennes ur gulliga kusin och såg nya twilight! Så himla bra kvällen kunde inte ha blivit bättre! Sushi till middag, jag och Natta glider in på filmstadion Park i våra super snygga kilklackar och sen sätter oss med en stor popcorn 4 (?) läsk, vit choklad, klubbor och gott&blandat. Tjockis på hög nivå! Den var så spännande att jag knappt kan vänta tills nästa film! Ni måste bara se den, värd varenda krona!

Nu blir det lite spanska plugg sen sängen. Hörs imorgon
E L I N

Den va aaaaaaaaaaas bra!!! dö att part 2 kommer den 18 november nästan år :'( </3

2011-11-16 @ 21:45:34
iiiden med 3 i

fuskigt!

2011-11-17 @ 16:06:22
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: