min onsdag



Idag hade jag på mig mitt nya linne från hollister, cheap monday jeans, skinnjacka och pälskrage till det!

Dagen slutade med att jag och Elin blev fast i stan. Fikade på Espresso house och så fick jag med mig en super fin tröja som jag har letat efter på hollister. Jag har bestämt att jag inte ska spendera mer pengar nu. Vill spara till något jag verkligen vill ha.
Blir tvingad av pappa att laga mat, köttfärspaj. Har ingen aning om hur man gör det haha. Det här kommer att gå åt skogen. Bilder kommer senare! Efter maten sticker jag och pappa ut till Tyresö för att kolla på en cup! Bloggar innan vi åker.
Nathalie - FOTO&DESIGN

SV. Jag ska ha ett blått linne instoppat i svarta byxor, ett stort halsband, kavaj och klackar till det :)

2011-12-28 @ 18:35:09
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
E L I N

Abooo va snygg jag är </3

2011-12-29 @ 00:17:48
URL: http://likeourlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: