17 december 2011



Godmorgon, eller borde man säga eftermiddag? ♥

Alla fall, vaknade vid halv 10 då Freja var tvungen att gå hem. Sa nog aldrig det igår men mötte upp henne hemma hos henne vid halv 12 i går kväll och så stannade vi där till 1. Efter det gick vi hem till mig och satte på en film och bara tog det lugnt och hade det mysigt som vanligt. Donna var med oss hela kvällen så vi var inte ensamma. Ingen av mina föräldrar var henne så lite läskigt var det, kol svart ute och storm haha. Så hon spenderade natten här!

Jag och pappa klev nyss innan för dörren efter att ha varit och handlat. Vi ska nämnligen på cup lite senare och man behövde matsäck med sig. Själv ska jag inte spela så jag fattar inte varför jag ska åka med men det är bättre än att sitta hemma och inte göra någonting. Kameran följer nog med så bilder kommer ni att få ikväll. Får se när jag kommer hem har ingen aning om när cupen slutar men jag tror att det är sent på kvällen. Men några inlägg kommer jag att kunna klämma in!
Olivia - drömmen mot att bli fotograf

gud vad söt :D

kramis♥

2011-12-18 @ 13:17:33
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: