Back to London

Nu när jag tänker efter så saknar jag London. Inga problem, inga dumma och irriterade människor, ingen förstår vad man säger och jag hade det allmänt kul.  Visst blev det en massa trubbel och sånt i slutet av resan men hade inte flygplanet blivit inställt så hade inget av det som hände hänt. Man märker hur misstag kommer ikapp en och hur folk verkligen är på riktigt. Sjukt hur små saker kan förändra världens finaste människor till något fult. Men ut i från det hela så hade jag det så himla vra. God mat, mycket lång promenader, shopping och bara glada miner. Saknar det. 
 
Får hoppas att alla planer slår in och då jag plus min familj tar oss till England. Vi funderar på att åka dit nästa år på våren och umgås som en familj, håller tummarna. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: