Någon minuts läsning

Är helt fast i boken Boktjuven. Äntligen så börjar saker och ting hända! Den var extremt seg i början men har växt så otroligt mycket i mina ögon. En utan de bättre böcker jag läst och ändå har jag bara kommit halv vägs. Försöker att tänka och fokuser på boken nu och inte det föreslutna eller framtiden. Har nog med sådana problem så jag försöker från och med nu ALLTID att fokusera på nuet och ta dagen som den kommer istället för att sitta och vänta på att saker och ting ska hända. Inse fakta, allt som man vill kommer inte att inträffa. Så enkelt är det. 
 
Istället för att sitta här och deppa ska jag fortsätta med den underbar bok och prata med fina människor, hörs senare! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: