Min kväll



Ser inte maten bara för underbart god ut?! och jag kan säga att den var precis lika god ( om inte godare ) än vad bilderna visar. Vi åt på en restaurang som heter Barcelona där man kan välja allt från tapas till pizza till kött och hela den biten. Jag och min fina familj har faktiskt varit ute och ätit samt gått på en musikal. Har aldrig sett så mycket snygga magrutor, rumpor eller kläder i hela mitt liv. Lite 80 - tals känsla i det hela. Men en roligt och helt klart sevärd musikal. Nu, efter en lång och fruktansvärt bra dag är det dags att börja plugga och SEN sova. Har teoriprov imorgon för moppekort och jag kan ingenting. Så det är bara att sätta sig och plugga för min del! Hörs imorgon sunshines. ♥
linah

ha en bra helg sötis!<3

Svar: Tack detsamma fina du!
None None

2012-09-29 @ 00:57:26
URL: http://linaheve.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: