Hektisk dag

Ojojojoj vilken hektisk dag. Jag har hållet på med något exakt varje sekund. Inte vila någon gång under hela dagen. Och ingen vila = ingen bloggning.
Jag är super ledsen att jag inte kan blogga så mycket som jag vill längre. Men skolan och andra saker tar bokstavligen över mitt liv. Så denna vecka och två veckor framåt kommer jag troligtvis inte ha så mycket för bloggen som jag vill. Jag ÄLSKAR att blogga men en tråkig design och piss dåligt namn gör allt så tråkigt. Önskar att jag vore på designers. Då hade allt varit guld! Men jag ska inte klaga och njuta av det jag har i stället. Vilket tull och börja med är plugga. Något som jag vet att jag är bra på, jag kommer ju fram? Antar att det är huvudsaken?

Tyvärr måste jag tråka ut er med att säga Godnatt. Nu ska huvudet in i böckerna och banka in allt vettigt innan jag tar livet av mig.

Jag måste påminna mig själv om att höra ett inlägg om hur man kan plugga bra OCH om moppekurserna! Gäller att komma ihåg det nu....

En bild från konfan idag! Sorry för bara mobil inlägg och iphonebilder men internet är helt paj här hemma och min dator sprängdes i fredags men en ny och finare dator är på väg och borde behövas hämtas på måndag om vi räknar rätt! Längre efter lite nya och spännande saker i mitt liv.

Lotta

Hejhej! Hur är det med dig?? Har du haft en bra vecka än så länge? :)

2012-09-13 @ 08:48:35
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: