11 September 2012

God morgon sunshines! ♥
 
Hoppas att allt är bra med er denna soliga men kalla tisdag. Själv är allt toppen just nu och jag känner på mig att det bara kommer att bli bättre! Kort skoldag vilket man inte klagar för, efter skolan kanske jag ska ta och klippa mig. Behövs verkligen nu, mina toppar har börjat klyva sig åt 3 (?!) håll nu... inte snyggt! Jag funderar också på att färga det. Dock vet jag inte vilken färg eller så än så det får vänta lite. Jag har också lite saker att plugga så det ska fixas idag så det är gjort!
 
Nej nu måste jag rusa, hörs under dagen!
 


slänger in en bild från förra året i London, haha orka inte så snygga vi är!
johanna ,

Super snygg blogg :D!

2012-09-11 @ 11:15:37
URL: http://johannaevaamanda.blogg.se
Lindah

hahha men vafan! :P

2012-09-11 @ 11:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: