Träningspass x2

Usch vad trött jag är. Trött i hela kroppen, huvudet, armar ben (!!) och magen. Finns inte så mycket att göra åt saker tyvärr. Bara att le och se glad ut. Tog mig genom ett träningspass imorse och ett till ska jag klara av. Mage, rumpa, lår blir det denna måndag! Sedan mycket proteiner och vitaminer efter det!
Jag har slutat med kolhydrater och vatten nästan helt nu, jag äter det dock bara om det innefattar fullkorn. Och nej, jag bantar INTE. Jag har bara börjat med en ny diet och ett rikigt grymt med posetivt träningsschema som ska sätta fart på min kropp. 
 
 
Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) Hade du en bra helg?? =)

Svar: Jag hade faktiskt en bra helg, seg som sjutton bara haha! :)
None None

2012-11-12 @ 16:59:26
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Johanna - vardag, foto & innebandy

Du måsteeeeee driiicckkaaaa vattten Mathilda :D<3

2012-11-12 @ 17:12:15
URL: http://byjjohannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: