Går kvällen

Goooooodmorgon!

Pigg och glad samt rädd tjej som skriver! Har hänt lite saker här hemma som har gjort att jag faktiskt är lite rädd. Men det ska vi försöka glömma bort nu. Dagen kommer att bestå av att sola, sola och sola. Jag vill sola. Dock har solen inte kommit till altanen än så jag får lo att vänta. Jag måste dessutom lämna till bara en bikini underdel som jag kpte igår för larm saken sitter fortfarande på. Hur har jag ingen aningen om men den ska i alla fall tillbaka som fixas.

Går kvällen var super mysig! Vi handlade massvis med gott, och satte oss vid fältet i Zinken och bara hade det allmänt bra. Vi var omringade av trevligt folk med andra ord, väldigt fulla människor. Men det var kul ändå! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, sånt som jag nästan bara kan prata om med Daniella. Så det var perfekt!
Så klart följde kameran med så jag tänkte bjuda på lite bilder. Outfiten kommer upp senare!

Uppdate: Såg att Sverige vann igår vilket är helt sjuuuuuukt! Sverige är för bra ibland!




klara

vad var det som hade hänt? :)

2012-05-27 @ 11:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: