Från min bästavän


Hur grym bästavän kan man ha?! Fick detta vintage halsband i konfirmations present. Något hon absolut inte behövde göra!

Film rullar på tv:n, matchen gick så jävla bra och livet leker. Dock ska jag upp vid halv 8 för att hinna gör mig i ordning inför konfirmation då det är på riktigt. Jag kan mitt tal ganska bra men jag kommer att behöva en fusklapp ändå... Vill inte tappa bort mig inför hundratals människor!
Matchen idag gick så himla bra! Mitt självförtroende är på topp och allt känns så jäkla bra! Vi vann med 4-0 för er som undrar. Själv höll jag på att göra ett mål med det ville inte in i målet. Sånt som händer! B-slutspel gick vi till efter att ha spelat en oavgjord, förlorat och vunnit. Jag kommer inte att kunna spela eftersom att jag ska konfirmera mig samtidigt som matcherna spelas. Men det kommer att bli awesome ändå! Så sussa är vad jag borde göra... ska upp om c.a 8 timmar! Godnatt på er! ♥
aina [fotoblogg]

Fin blogg :)

2012-05-06 @ 10:27:18
URL: http://ainaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: