Duktig tjej

Som ni kanske såg i inlägg nedan för så har jag både krattat och klippt hela våran tomt. Liten är den inte heller!! Är så trött att jag skulle kunna somna, stående! Inte bra men det känns mycket bättre nu när jag vet att jag har tjänat in lite extra cash som snabbt som aset ska ner i sparbössan. Måste börja spara min pengar, så fort jag får de tar jag slut på dom. Inte bra med andra ord.

Mitt huvud dunkar och mina ögonlock väger ton. Tror helt ärligt att jag ska gå upp och lägga mig. Skulle ha tagit en spring runda på en timme ( dvs, en mil ) men jag är alldeles för trött. Synd bara att jag behöver springa. Få upp min kondis och verkligen bli nöjd med mig själv. Som det är nu vill jag bara krypa ner i ett hål och bort från min kropp och byta med någon. Önska kan man alltid göra. Nå väl, ska sluta klaga det finns som sagt värre saker som händer här i värden. Hörs! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: